بروز رسانی سایت سافت ری و ارتقاء به ورژن 14

نویسنده: سافت ری
1402/12/28   16:22
سافت ری از یک دید جهانی به کسب و کار اینترنتی نگاه می کند. سایت سافت ری علاوه بر داخل ایران، محصولات و خدماتی را به جهان عرضه کند و از طریق کریپتوکارنسی (ارز دیجیتال) مبلغ خدمات و محصولات خود را دریافت کند.
بروز رسانی سایت سافت ری و ارتقاء به ورژن 14

به لطف خدا سایت سافت ری بروز رسانی گردید با امکانات جدید

قیمت ارز (دلار - بیت کوین بصورت آنلاین )

سافت ری در ورژن جدید از یک دید جهانی به کسب و کار اینترنتی نگاه می کند. سافت ری می تواند علاوه بر داخل ایران، محصولات و خدماتی را به جهان عرضه کند و از طریق کریپتوکارنسی (ارز دیجیتال) مبلغ خدمات و محصولات خود را دریافت کنیم. در اولین قدم سایت دوزبانه شد. دو زبانه کردن سایت همه محتواهای آن به زبان فارسی نوشته شده است،


مزایای درگاه پرداخت رمز ارز:

استفاده هر روزه کاربران از رمز ارز (ارز دیجیتال) باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به فکر استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز باشند. رمز ارزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همه می توانند به این نوع از پرداخت ها اطمینان کنند. اولین مزیت این روش، امنیت بالای آن است. به لطف تکنولوژی بلاک چین، این روش پرداختی امنیت زیادی دارد. غیرمتمرکز بودن بلاک چین باعث شده تا هیچ سازمانی بر روی پرداخت های انجام شده شما نظارت نداشته باشد. به همین دلیل استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال می تواند کاربرد بیشتری پیدا کند.


از طرف دیگر این شما خواهید بود که دارایی های تان را کنترل می کنید. هیچ سازمان و فرد واسطی در معامله دست نخواهد داشت. پرداخت های ارز دیجیتال به صورت همتا به همتا بوده و ارز دیجیتال از حساب خریدار به حساب فروشنده به صورت مستقیم واریز می شود.


سادگی انجام این پرداخت دیگر مزیت پرداخت با رمز ارز را نشان می دهد. در استفاده از درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال، نیاز نیست اطلاعات زیادی وارد کنید. در این حالت می توانید کیف پول خود را باز کرده و یک تراکنش ساده را انجام دهید، بدون این که نیازی به وارد کردن اطلاعات باشد.


امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: آبدیت، بروز رسانی ، ارتقاء، ورژن ،هوشمند ، ارز،دیجیتال
دلار: 59,944تومانبیت کوین: 54,335 دلار
599440
fa