سرقت اینترنتی برای پرداخت قبوض برق و تلفن

نویسنده:
1392/10/02   13:38
سرقت اینترنتی برای پرداخت قبوض برق و تلفن
رییس پلیس فتای شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی خبرداد.
به گزارش افکارنیوز، سرهنگ محمدی در تشریح این خبرگفت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز ازحساب شهروندی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرارگرفت.

وی گفت: کارشناسان این پلیس در تحقیقات تخصصی و پرینت حساب شاکی دریافتند مبلغ ده میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد به صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت شده است.

رییس پلیس فتای شرق استان تهران تصریح کرد: با انجام تحقیقات مقدماتی و سیر مراحل پی‌جویی تخصصی در راستای کشف جرم، مشخص شد مقادیری از وجوه برداشت شده از حساب شاکی برای پرداخت قبوض برق و تلفن مورد استفاده قرار گرفته است که برداشت‌ها از طریق تلفنبانک و برای پرداخت قبوض برق، تلفن و شارژ تلفن همراه استفاده شده، که طی بررسی‌های فنی، مشخص شد، متهم که از دوستان قدیم شاکی بوده است از اعتماد نامبرده سوء استفاده کرده و از طریق کارت بانکی شاکی رمز دوم وی را فعال و اقدام به برداشت کرده است.

وی با اشاره به اینکه متهم از دوستان قدیمی شاکی بوده و با سوء استفاده ازاعتماد وی اقدام به خالی کردن حساب کرده بود، گفت: متهم بامواجهه شدن با دلایل وشواهد پلیسی، به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی به صورت اینترنتی و خرید شارژ تلفن همراه اعتراف کرد.

رییس پلیس شرق استان تهران در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: سرقت، سارق، حوادث ، کلاهبرداری، اینترنتی ، قبض ، پرداخت
دلار: 59,831تومانبیت کوین: 54,477 دلار
598310
fa