شوررای اسلامی باقرشهر از طرح های علمی مدیریت شهری حمایت می کند

نویسنده:
1392/09/29   20:25
شوررای اسلامی باقرشهر از طرح های علمی مدیریت شهری حمایت می کند
گزارش سایت اطلاع‌رسانی شورای اسلامی باقرشهر، ریاست شورای اسلامی باقرشهر به مناسبت هفته پژوهش اظهار کرد: بدون شک انسان امروز از نتایج تلاش مطالعه و کنجکاوی‌های انسان‌های دیروز تغذیه می‌کند و انسان فردا چشم به مطالعه و تحقیق و پژوهش انسان امروز دارد. لذا تحقیق و پژوهش را می‌توان عنصر نجات‌دهنده انسان از جهالت و مشکلات دانست و عامل دست یافتن انسان به زندگی آینده آرمانی است.

ایرج لک معروفی در ادامه گفت: پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید. اگر پژوهشی صورت نگیرد دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد چرا که بدون انجام پژوهش امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود.لذا نام‌گذاری 25 آذرماه به نام روز پژوهش نشان از اهمیت آن در بسیاری از تمامی شئون فرهنگی اجتماعی به ویژه توسعه همه‌جانبه کشور دارد.

در پایان ایشان تاکید کرد: پاداش اساسی یادگیری این است که ما بتوانیم آنچه را که آموخته‌ایم بکار ببریم، در چنین فضایی می‌توانیم امیدوار باشیم که محصلین ما در جهت فعالیت‌های پژوهشی حرکت کنند چرا که ایجاد روحیه پژوهش و تحقیق در افراد یک جامعه باید از مدارس شروع شود. این‌جانب به نمایندگی از طرف شورای اسلامی باقرشهرضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه دانش‌پژوهان، پژوهشگران، نو آواران، اساتید و فرهنگیان بر خود لازم می‌دانم از خدمات علمی و پژوهشی این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و از تمامی این عزیزان درخواست داریم که با انتقادات، پیشنهادها و طرح‌های علمی خود در امور شهری، شورای اسلامی باقرشهر را درجهت رفع معضلات ومشکلات شهر و ساختن شهری آرمانی همراهی کنند.
امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: علمی ، شورا، اسلامی، مدیریت، سمینار، طرح ، پژوهش
دلار: 59,822تومانبیت کوین: 54,494 دلار
598220
fa