کاروانسرای دوقلوی شهرری احیاء می شود

نویسنده:
1392/09/29   20:15
کاروانسرای دوقلوی شهرری احیاء می شود

کاروانسرای دوقلوی شهرری احیاء می شود

راگانیوز- با هدف همکاری و توجه به میراث فرهنگی در جریان بازدید محله ای شهردار منطقه 20 ساماندهی و احیا کاروانسرا دو قلوی شهرری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش راگانیوز ، ˈمنصور کتانبافˈ گفت: در حال حاضر محوطه میانی کاروانسرای دوقلوی شهرری به محل بی دفاع شهری تبدیل شده که مدیریت شهری ملزم به پاکسازی این محل است و به زودی عملیات کف سازی و مناسب سازی این مسیر آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه احیاء و ساماندهی این کاروانسرا از برنامه های اولویت دار و با همکاری میراث فرهنگی شهرستان ری انجام خواهد شد،افزود: کاروانسرای دوقلو متعلق به دوره قاجار و در طرفین بازار قدیمی شهر ری با مساحت 800 مترمربع قرار دارد.

وی در ادامه بازدید میدانی خود از محوطه ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بر خدمات رسانی مطلوب به زائران این حرم شریف تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال زائران و شهروندان، شبکه معابر پیاده راه حرم و شبکه معابر متصل به آن بهسازی و بازسازی می شود.

در ادامه چهارمین بازدید محله به محله شهردار منطقه 20 که به همراه سایر مسوولان این شهرداری انجام شد از محله های سرتخت، 13آبان و شهادت نیز بازدید و درخواست های شورایاران نیز مورد بررسی جدی قرار گرفت.
امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: هنری ، فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، ری ، شهرر، بازار، چهارسو
دلار: 59,822تومانبیت کوین: 54,494 دلار
598220
fa