راهبند ایرانی پاسارگاد/راهبندی آمیخته از صنعت و زیبایی

راهبند ایرانی پاسارگاد/راهبندی آمیخته از صنعت و زیبایی


تاریخ ویرایش: 12 روز قبل

صاحب آگهی: somi
چت با صاحب آگهی

راهبند ایرانی پاسارگاد بر گرفته از زیبایی و صنعت .

بهترین و موثرترین راه برای کنترل تردد در محیط پارکینگ مجتمع های مسکونی یا سازمانی و ادارات و... استفاده از راهبند ایرانی پاسارگاد می باشد. این راهبند انعطاف پذیر و کاربردی با طراحی هوشمندانه و مواد با کیفیت ، امنیت و زیبایی را به محیط شما می آورد.


از جمله خصوصیات بارز راهبند های ایرانی پاسارگاد :


* تردد دائم با کمترین استهلاک ، مقاومترین ساختار مکانیکی در مقابل ضربات سنگین به خود دستگاه و همچنین تیرک حتی در موارد بسایر زیادی پس از برخورد ماشین سنگین به خود دستگاه و تغییر شکل سازه اصلی دستگاه سالهاست که باهمان وضعیت راهبند در حال کار است .


*راحتی تامین قطعات و انجام خدمات به دلیل صنعتی بودن قطعات بکار رفته در این زمینه حتی تیرک راهبندهای پاسارگاد نیز از مقطع پروفیل آلومینیوم می باشد که در تمام استانهای کشور موجود است و به راحتی قابل تامین و تعویض است.


مشخصات فنی راهبند پاسارگاد:

راهبند های ایرانی پاسارگاد قابلیت اتصال به 3 نوع تیرک (ساده - نردبانی - تاشو) را دارا میباشد که بنا به نوع فضایی که کنترل تردد آن مد نظر شما می باشد و همچنین اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد را دارد.

از جمله مشخصه اختصاصی راهبند های پاسارگاد استفاده از اینورتر می باشد که برای کاهش دور الکتروموتور و تنظیم زمان بالا و پایین رفتن تیرک از 2 تا 15 ثانیه بدون ضربه - تبدیل برق تک فاز به 3 فاز - محافظت کامل از الکتروموتور - راه اندازی بدون ضربه الکتروموتور از آن استفاده می شود.


متعلقات راهبند های ایرانی پاسارگاد


* تیرک 6 متری قوطی آلومینیوم همراه با شبرنگ طرفین و تابلو ایست

* ریموت کنترل

* آژیر خطر و چراغ سبز و قرمز

* جعبه شاسی فرمان دستی

* آچار خلاص کن مخصوص راهبند

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments  (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: راهبند، قیمت راهبند، راهیند ایرانی، راهبند آکاردئونی، راهبند دستی
دلار: 66,270تومانبیت کوین: 67,440 دلار
662700
fa