کسب در آمد از داپ اَپ با معرفی هر مشتری ( جایزه 10 هزار تومانی ) دریافت نمائید

نویسنده: سافت ری
1403/06/17   17:40
شرکت دانش بنیان «درنیکا اندیشه پرهام» تیر ماه 1398 تاسیس شده و برای اولین بار در ایران پلتفرم پاداش نقدی خرید (Cashback Platform) با نام تجاری « داپ‌اَپ » را راه‌اندازی کرده است. در مسیر توسعه این پلتفرم کَش‌بَک از مشارکت نظام بانکی کشور نیز استفاده کرده‌ایم.
کسب در آمد از داپ اَپ با معرفی هر مشتری ( جایزه 10 هزار تومانی ) دریافت نمائید

کسب درآمد|بررسی داپ اپ| با معرفی کسب و کار پول در بیار



کد معرف 28836287 لینک ثبت نام

https://daapapp.com/dl


کد معرف را برای دوستانتان ارسال کنید تا مبلغ 10,000 تومان هدیه نقدی از داپ اَپ دریافت نمایند و پس از اولین خرید بالای 50,000 تومان آن ها از کسب و کار های عضو داپ اَپ , شما نیز مبلغ 10,000 تومان هدیه نقدی دریافت کنید .







با نصب اپلیکیشن داپ اپ کد خود را به دوستان و آشنایان معرفی نمائید با نصب اپ داپ ا پ مشتری پنجاه هزار تومان خرید نمود شما با معرفی هر مشتری مبلغ 10 هزار تومان هدیه نقدی دریافت نمائید . با ثبت 5 عدد کارت عابربانک فعال خود از تخفیفات همه فروشگاههای طرف قراداد داپ اپ بهره مند شوید .


درباره داپ اَپ

شرکت دانش بنیان «درنیکا اندیشه پرهام» تیر ماه 1398 تاسیس شده و برای اولین بار در ایران پلتفرم پاداش نقدی خرید (Cashback Platform) با نام تجاری « داپ اَپ » را راه اندازی کرده است. در مسیر توسعه این پلتفرم کَش بَک از مشارکت نظام بانکی کشور نیز استفاده کرده ایم.




کسب درآمد|بررسی داپ اپ| با معرفی کسب و کار پول در بیار


کد معرف 28836287 لینک ثبت نام

https://daapapp.com/dl




کد معرف را برای دوستانتان ارسال کنید تا مبلغ 10,000 تومان هدیه نقدی از داپ اَپ دریافت نمایند و پس از اولین خرید بالای 50,000 تومان آن ها از کسب و کار های عضو داپ اَپ , شما نیز مبلغ 10,000 تومان هدیه نقدی دریافت کنید .



مأموریت ما در داپ اَپ ایجاد رونق در تولید، تجارت و اقتصاد کشور از طریق افزایش قدرت خرید مردم است


.


کد معرف 28836287 لینک ثبت نام

https://daapapp.com/dl





شروع استفاده از داپ اَپ بسیار آسان است. میزان پاداش نقدی از هر خرید تا 54 درصد از مبلغ خرید متغیر است اما به صورت تضمینی صبح روز بعد از خرید به کیف پول شما برمی گردد.



با نصب اپلیکیشن داپ اَپ بر روی موبایل و ثبت کارت بانکی در آن، با همان کارت به یکی از فروشگاه های داپ اَپی نزدیک به خودتان که در نقشه اپلیکیشن پیدا کرده اید بروید و خرید کنید.




لیست زیر را ملاحظه فرمایید. در صورت عدم دریافت پاسخ خود، از طریق فرم پایین صفحه با ما در ارتباط باشید.


بعد از دانلود اپلیکیشن و نصب آن می توانید به فروشگاه های عضو مراجعه کرده و بابت هر خرید خود پاداش نقدی یا "کشبک" دریافت نمایید. همچنین از طریق معرفی اپلیکیشن به دوستان خود با کد معرف خود، می توانید هدیه معرفی دریافت نمایید.


کد معرف 28836287 لینک ثبت نام

https://daapapp.com/dl




بعد از دانلود و نصب داپ اَپ ابتدا نام و نام خانوادگی خود را وارد نموده و سپس قوانین را مطالعه و موافقت خود را اعلام نمایید سپس شماره همراه خود را وارد کرده و یک کد ورود به خط شما ارسال می شود. این کد 28836287 را در مکان مربوطه وارد نمایید. در مرحله بعد از شما می خواهد اگر کد معرف دارید آنرا وارد کرده و به این ترتیب وارد حساب کاربری خود می شوید. سپس با افزودن شماره کارت های خود می توانید آنها را در اپلیکیشن ثبت کرده و با آنها خریدهای داپ اَپی خود را انجام دهید.


بله بر روی تمام گوشی های هوشمند (سیستم عامل های اندروید بالای 4 و کلیه ورژن های IOS ) قابل نصب است.


بله با استفاده از نسخه وب اپلیکیشن (PWA) شما دیگر نیازی به نصب اَپ نداشته و می توانید آن را بر روی لپتاپ یا سیستم و حتی گوشی موبایل خود باز نمایید.


خیر. فقط در صورت پاک کردن اپلیکیشن از روی گوشی و یا خارج شدن از حساب کاربری نیاز به کد ورود خواهید داشت. همچنین در نظر داشته باشید که برای حفظ امنیت حساب کاربری شما هر چند ماه یکبار از حساب کاربری خود خارج می شوید تا با وارد کردن کد ورود، وارد اکانت خود شوید.




امکان دانلود اپلیکیشن ها در سیستم عامل ios بدون خرید اکانت از سیبچه و اناردونی به دلیل تحریم ممکن نیست. البته این مساله نگران کننده نیست و شما می توانید از نسخه وب اپلیکیشن بر روی سایت ما قرار گرفته است، استفاده نمایید و نیازی به نصب اپلیکیشن نداشته باشید.


اگر داپ اَپ را دانلود کرده و نمی توانید آنرا نصب نمایید لطفا با پشتیبانی ما تماس بگیرید. همچنین در صورت مشاهده خطای خاص، از صفحه مربوطه اسکرین شات گرفته و به شماره واتس اَپ یا روبیکای شرکت 09013568657 ارسال فرمایید.


خرید به 2 صورت انجام می گیرد: خرید حضوری که شما فروشگاه مورد نظر را بر روی نقشه اپلیکیشن پیدا کرده و به آن مراجعه می کنید و با همان کارتی که داخل اپلیکیشن ثبت کرده اید، از دستگاه پوز مشخص شده بر روی نام صنف، خرید خود را انجام می دهید. در روش دوم از میان کسب و کارهای آنلاین، سایت مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از ورود به سایت و انتخاب محصول، پرداخت را از همان درگاه مشخص شده روی اپلیکیشن انجام می دهید. فردا 9 صبح کشبک خرید شما به کیف پولتان واریز می شود.


با توجه به اینکه اصناف دارای چند دستگاه پوز هستند و فقط یکی از آنها عضو طرح داپ اَپ است، شما باید قبل مراجعه روی نقشه حتما چک کنید که کدام دستگاه پوز را برای صنف مشخص کرده ایم. موقع مراجعه کافیست بگویید که از همان پوز داپ اَپی برای شما کارت کشیده شود. در صورت استفاده از پوز دیگر، پاداش نقدی به شما تعلق نمی گیرد.


خیر، همه کارت های عضو شتاب را می توانید در اپلیکیشن ثبت کرده و با آنها از اصناف عضو طرح ما خرید و پاداش نقدی دریافت نمایید.


فقط فروشگاه هایی که بر روی نقشه اپلیکیشن داپ اَپ مشخص شده ، عضو طرح می باشند. شما بعد از انتخاب شهر خود، با استفاده از گزینه "اطراف من" می توانید نزدیک ترین اصناف عضو طرح را مشاهده نمایید. همچنین در بخش کسب و کارهای آنلاین لیست همه فروشگاه های اینترنتی ما وجود دارد که می توانید خرید خود را با کارت ثبت شده از درگاه پرداخت مشخص شده روی اپلیکیشن انجام داده و کشبک خرید را دریافت نمایید.


مهم آن است که فروشگاه مورد نظر بر روی نقشه داپ اپ وجود داشته باشد و عضو طرح باشد. هر فروشگاه یکی از این سه دستگاه کارتخوان را دارد و برای اینکه شما سردرگم نشوید، روی نام هر فروشگاه نوع دستگاه پوز داپ اَپی مربوطه مشخص شده است. بدیهی است که به هنگام مراجعه به فروشگاه باید خرید شما از روی همان دستگاه پوز مشخص شده انجام شود تا کشبک خرید شما به کیف پولتان واریز شود. ضمنا بعضی از فروشگاه ها کارتخوان نداشته و خرید باید با موجودی "کیف پول داپ اَپ" انجام شود.


درصد پاداش نقدی در خرید از هر صنف بر روی پین صنف مربوطه در داخل نقشه اپلیکیشن داپ آپ قابل مشاهده است. این درصد بسته به نوع صنف مورد نظر، تا 54 درصد متغیر است.


میزان پاداش نقدی شما با میزان تراکنش های روزانه شما از اصناف عضو طرح نسبت مستقیم دارد. درصد پاداش نقدی دریافتی از هر صنف بر روی پین مربوط به هر صنف در نقشه اپلیکیشن قابل مشاهده است. با خرید از بعضی از دسته های صنفی می توانید پاداش نقدی بیشتری دریافت نمایید.


پاداش خرید شما به کیف پول نقدی شما داخل اپلیکیشن واریز می شود و شما می توانید موجودی آن را وقتی بالای 10 هزار تومان شد برداشت زده و به کارت خود منتقل نمایید. همچنین شما با این موجودی می توانید شارژ خط و یا بسته اینترنتی خرید کرده و 2.5 درصد هم کشبک دریافت نمایید.


بعد از آنکه موجودی کیف پول شما حداقل 10 هزار تومان شد، شما می توانید از داخل کیف پول نقدی، گزینه "عملیات حساب" را انتخاب کرده و گزینه برداشت وجه را بزنید. سپس مبلغ مورد نظر را به تومان وارد کرده و شماره شبای بانکی که می خواهید مبلغ به آن واریز شود را وارد کنید. بعد از ثبت درخواست، مبلغ فوق به صورت پایا به حساب شما واریز می شود.


به هنگام درخواست برداشت وجه از طرف شما، شماره شبای بانکی مقصد از شما گرفته می شود. سپس مشخصات صاحب شبا برای شما نشان داده شده و در صورت تایید شما، از این به بعد مبالغ موجود در کیف پول شما به همین شماره شبای تایید شده واریز می گردد.


واریز وجه به صورت پایا برای شما انجام می شود، وقتی شما درخواست خود را ثبت می کنید این مبلغ برای شما حواله زده می شود و بسته به نوع بانک شما با چند ساعت تاخیر به حساب شما واریز می شود. به غیراز ایام تعطیل، متناسب با ساعت درخواست شما و بر اساس سیکل شاپرک، مبلغ درخواستی در همان روز و یا نهایتا روز بعد به حساب شما منتقل می شود.


واریز وجه به صورت پایا برای شما انجام می شود، وقتی شما درخواست خود را ثبت می کنید این مبلغ برای شما حواله زده می شود و بسته به نوع بانک شما با چند ساعت تاخیر به حساب شما می نشیند. تا زمانی که برداشت قبلی شما حواله زده نشود، امکان ثبت برداشت جدید برای شما وجود ندارد.


هر شخص که با کد معرف شما اپلیکیشن را نصب می کند، در هنگام نصب 10 هزار تومان هدیه نصب دریافت می کند. بعد از مجموع خرید 100 هزار تومانی ایشان، 10 هزار تومان هم کیف پول شما به عنوان هدیه معرفی شارژ می شود. همچنین در صورت موافقت ایشان، به صورت مادام العمر 20 درصد کشبک خرید ایشان به شما تعلق می گیرد.


بعد از معرفی صنف توسط شما، بر اساس زمانبندی مشخص همکاران ما با صنف مورد نظر تماس گرفته و شرایط عضویت برای آنها توضیح داده می شود. بعد از عضویت صنف مورد نظر در داپ اَپ و فعال شدن روی نقشه اپلیکیشن، هدیه 50 هزار تومانی برای شخص معرف پرداخت می شود.


کد معرف مربوط به شما در قسمت منوی 3 خط دار، در بخش حساب کاربری قابل مشاهده است. شما می توانید این کد را از طریق پیامک، واتساپ و یا تلگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید.. این کد توسط دوستان شما باید به هنگام نصب اپلیکیشن در مکان خواسته شده وارد شود و بعد از نصب آن امکان وارد کردن کد معرف وجود ندارد.


برای خرید از کیف پول بعد از مراجعه به فروشگاه عضو و انتخاب محصول مورد نظر خود، گزینه "پرداخت اعتباری" را از منوی سه خط انتخاب نمایید. در این مرحله دوربین گوشی شما آماده اسکن می شود. QR کد صنف مورد نظر را اسکن کنید. در مرحله بعد کیف پول مورد نظر را روشن کرده و مبلغ را به تومان وارد و تایید انجام می دهید. بعد از خرید موفق پیامکی حاوی اطلاعات خرید، هم به شما و هم به پذیرنده ارسال می شود. اگر موجودی کیف پول شما کافی نباشد، برای مابقی مبلغ به درگاه بانکی وصل خواهید شد.


از قسمت کیف پول، وارد "کیف پول داپ اَپ" ( کیف پول سبزرنگ خود) شده و گزینه "سایر خدمات" را انتخاب کنید. همه گزینه های خرید برای شما قابل ملاحظه است. بعد از انتخاب شارژ یا بسته و وارد کردن شماره موبایل مورد نظر، کیف پول مورد نظر را برای پرداخت مبلغ، انتخاب نمایید. در صورت نداشتن موجودی در کیف پول هم به درگاه بانکی وصل خواهید شد. با خرید هر شارژ و بسته، 2.5 درصد مبلغ خرید به عنوان کشبک به شما تعلق می گیرد.


برای این کار وارد "کیف پول داپ اَپ" ( کیف پول سبزرنگ خود) شده و گزینه "سایر خدمات" را انتخاب کرده و بعد گزینه "خرید اعتبار" را بزنید. مبلغ را وارد کرده (حداقل 100هزار تومان) و گزینه همه فروشگاه ها را انتخاب کنید. بعد از پرداخت از طریق درگاه بانکی کیف اعتباری شما با 1 درصد اعتبار بیشتر شارژ خواهد شد.


هدایای دریافتی و مبلغی که خود مشتری به کیف پول شارژ کرده، به کیف پول اعتباری اضافه می شود. این کیف پول امکان برداشت وجه ندارد ولی با موجودی آن می توانید برای خرید از فروشگاه های حضوری از طریق اسکن QR کد صنف، و همچنین خرید شارژ و بسته اینترنتی و کرایه تاکسی و مترو استفاده نمایید.


زمانی موجودی کیف پول اعتباری شما قابل استفاده می شود که شما حتما یک خرید حضوری از فروشگاه های روی نقشه، و یا یک خرید اینترنتی از کسب وکارهای آنلاین ما داشته باشید. پس از ثبت خرید، شما می توانید شارژ و یا بسته اینترنت خریداری کنید.


هر دو قابلیت خرید شارژ و بسته اینترنتی و خرید حضوری از فروشگاه از طریق اسکن QR کد فروشگاه را داشته و کشبک خریدهای شما به کیف پول نقدی واریز شده و کیف پول نقدی قابلیت برداشت وجه را هم دارد.


بعد از مراجعه به فروشگاه عضو طرح، به هنگام پرداخت از داخل اپلیکیشن ایزی پی، گزینه پرداخت اعتباری را انتخاب کنید، در این مرحله باید " شناسه پرداخت" فروشگاه مورد نظر را وارد کرده، مبلغ را به تومان اضافه کرده و تایید نمایید.


بله، هر فرد تا حداکثر 5 کارت را که متعلق به خود شخص و یا اعضای خانواده اوست، می تواند داخل اپلیکیشن ثبت نماید. ثبت کارت اعضای خانواده باید با رضایت خود شخص صورت پذیرد.


امکان ویرایش خیر، اما امکان حذف کارت وجود دارد. بنابراین می توانید اطلاعات آن را حذف و مجددا کارت را با اطلاعات درست ثبت نمایید.


در صورتی که در خریدهای آتی از این کارت استفاده می کنید، حتما باید شماره 16 رقمی کارت را در اَپ ثبت نمایید تا از خریدهای خود کشبک دریافت نمایید.


خیر، روشن بودن سیمکارت فقط برای دریافت کد فعالسازی به هنگام نصب اپلیکیشن و ساخت حساب کاربری مورد نیاز است. از طرفی تا زمانی که سیمکارت بر روی گوشی دیگری روشن نشود، اپلیکیشن شما فعال می ماند و نیازی به روشن بودن همیشگی سیمکارت نیست.


وقتی برای کارتی چنین پیام خطایی داده می شود به این معنا است که کارت از قبل عضو باشگاه مشتریان پارسیان بوده و به همین علت قابلیت اضافه شدن در داپ اَپ را ندارد. با این کارت، خریدهای شما از فروشگاه هایی که پوز آنها پارسیان است، ثبت نخواهد شد. برای بقیه فروشگاه هایی که با "سامان" و "به پرداخت ملت" کار می کنند، مشکلی نخواهید داشت.


اگر با کارت خود داخل اپلیکیشن خریدی انجام نداده اید به راحتی می توانید از قسمت 3 نقطه روی کارت، آن را غیر فعال نمایید. در غیر این صورت لطفا عکس کارت ملی خود را به همراه شماره کارتی که می خواهید حذف شود، به واتساپ یا روبیکای شرکت 09013568657 ارسال نمایید تا حذف کارت برای شما انجام شود.


برای این کار باید با پشتیبانی ما 02188893217 تماس بگیرید به تا کارت های شما از حساب کاربری قدیم به حساب جدید شما، جابجا شود. بدیهی است که موجودی کیف پول های شما هم انتقال می یابد بدیهی است که باید برای ما محرز شود که کارت متعلق به شماست.


بله، بنابراین بلافاصله بعد از گم کردن سیمکارت خود حتما به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی اطلاعات شناسایی سیمکارت، حساب کاربری شما غیر فعال شود.


ابتدا مطمئن شوید که کارتی که با آن خرید انجام داده اید را در اَپ ثبت نموده اید. از طرف دیگر بلافاصله بعد از خرید مبلغ پاداش نقدی به کیف پول شما اضافه نمی شود بلکه درصد پاداش نقدی شما فردا 9 صبح به کیف پول شما در اَپ واریز می شود.


بهتر است به هنگام پرداخت مبلغ خرید خود اعلام نمایید که عضو طرح داپ اَپ هستید. لازم به ذکر است که بلافاصله پس از انجام تراکنش، پیامک/اعلان آن از طریق اَپ به شما ارسال می شود.


اگر تراکنش شما ثبت نشده است لطف کنید از قبض خرید خود عکس گرفته و در واتساپ و یا پیام رسان روبیکا شرکت با شماره 09013568657 ارسال کنید تا علت آن بررسی شده و در صورت لزوم کشبک خرید برای شما واریز شود. همچنین اگر به این پیام رسان ها دسترسی ندارید می توانید از طریق لینک زیر، عکس قبض خود را ارسال نمایید. https://panel.daapapp.com/user-doc


خیر، تعداد تراکنش و مبلغ تراکنش هیچ محدودیتی ندارد.


هر خریدی که از اصناف پذیرنده طرح داپ اَپ و با استفاده از دستگاه پوزی که عضو طرح می باشد، انجام شود و مشتری قبلا کارت خود را در اپلیکیشن ثبت کرده باشد، شامل پاداش نقدی می شود.


هر کاربر می تواند تا حداکثر 5 کارت را در حساب کاربری خود ثبت نماید.


در حال حاضر ثبت شبای بانک تجارت با مشکل مواجه است. لطفا در صورت مواجهه با این خطا، شبای مربوط به بانک دیگری را ثبت نمایید.


اگر چنین اتفاقی افتاد، شما از حساب کاربری خود خارج شده اید و باید مجددا با وارد کردن شماره موبایل و کد دریافتی، وارد حساب کاربری خود شوید. برای اینکار باید در قسمت منوی سه خط، با زدن " به حساب کاربری خود وارد شوید" و وارد کردن شماره موبایل خود، به حساب کاربری خود وارد شوید.


بله، برای این کار لطف کنید از طریق منو 3 خط وارد حساب کاربری خود شده و در کنار شماره موبایل خود "علامت چرخ دنده" را مشاهده خواهید کرد. آن را انتخاب کرده و با غیر فعال سازی نظرسنجی، از این پس این بخش برای شما نمایش داده نخواهد شد.


در این فروشگاه‎ ها نیازی به معرفی خود ندارید؛ چراکه همه شعبه ها و همه کارتخوان ها عضو شده و شما فقط باید با کارتی که در اپلیکیشن داپ اَپ ثبت کرده اید، خرید انجام دهید. فقط کشبک خریدها با حداکثر 48 ساعت تاخیر به کیف پول شما واریز می شود. تنها موردی که وجود دارد آن است که کارتی که با آن خرید انجام می دهید نباید از قبل عضو باشگاه افق کوروش باشد و این موضوع در اپلیکیشن داپ اَپ به شما نشان داده شده است.


تراکنش های افق کوروش معمولا با 48 ساعت تاخیر ثبت می شود. لطفا داخل اپلیکیشن کارت های ثبت شده را چک نمایید. اگر برای کارت مورد نظر " عدم عضویت" در افق کوروش نشان داده شود، به این معنی است که کارت از قبل عضو باشگاه افق شده و خرید با این کارت در داپ اَپ ثبت نخواهد شد.


مزیت اصلی داپ اَپ برای اصناف برخورداری از باشگاه مشتریان وفادار است که صنف می تواند آن را مدیریت کرده و از ریزش مشتریان خود جلوگیری کند. با توجه به کشبکی که مشتری از خرید خود از اصناف عضو دریافت می کند، تعداد مشتری فروشگاه بیشتر شده و وفاداری به فروشگاه افزایش می یابد.


برای آنکه عضو فروشگاه های داپ اَپ شوید باید در فروشگاه خود یکی از کارتخوان های "به پرداخت ملت یا پارسیان" را داشته باشید. در این صورت با همکاران ما در واحد پشتیبانی 02188893217 تماس بگیرید تا اطلاعات کامل خدمت شما اعلام شود. علاوه بر این، در صورت نداشتن هیچ کدام از دستگاه های پوز اعلام شده، می توانید از طریق QR اختصاصی داپ اَپ خدمات خود را ارائه دهید.


مبلغی که مشتری پرداخت می کند، همان لحظه به موجودی کیف پول شما داخل اپلیکیشن اصناف اضافه می شود. قطعا لازم است که شما اپلیکیشن اصناف را داشته باشید و شماره شبای خود را داخل آن ثبت کرده باشید. هر شب به صورت خودکار ساعت 12 شب کیف پول شما برداشت وجه می خورد و برای روزهای غیرتعطیل، حداکثر تا ساعت 16 پول به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.


شما می توانید درخواست وام بلند مدت 10، 20 یا 30 میلیون تومانی را داشته و طی اقساط شش ماهه تا 12 ماهه، اقساط آن را پرداخت نمایید. این موارد نیاز به ضامن نداشته و نیازمند یک برگ چک صیادی می باشد. برای درخواست باید در داخل اپلیکیشن داپ اَپ، در صفحه تبلیغات طرح، از طریق گزینه "درخواست اعتبار" درخواست خود را ثبت نمایید.


شما می توانید ماهانه اعتباری تا 5 میلیون تومان را از داپ اَپ دریافت کرده و از آن در فروشگاه های عضو داپ اَپ استفاده نمایید. این اعتبار بدون کارمزد بوده و برای دریافت باید داخل اپلیکیشن درخواست اعتبار دهید. بعد از طی مراحل مربوطه، اعتبار به کیف پول اعتباری شما واریز می شود. بعد از یک ماه هر بخشی از مبلغ را که استفاده کرده باشید باید از طریق لینک پرداخت مربوط به وام خود، پرداخت نمایید. برای دریافت نیاز به ضامن نداشته و نیازمند یک برگ چک صیادی می باشید.


این وام در همه فروشگاه هایی که عضو داپ اَپ بوده و QR کد داشته باشند، قابل استفاده است. ولی بهتر است خرید شما از فروشگاه هایی باشد که در قسمت "خرید اقساطی" مشخص شده اند. این لیست را می توانید از طریق گزینه " اطراف من" در دسته بندی بالای صفحه مشاهده نمایید.


این اعتبارسنجی از طرف بانک مرکزی انجام می شود و چیزی که در آن مهم است، تعداد وام و تسهیلاتی است که شما از بانک و موسسات اعتباری دریافت کرده اید. رفتار شما در پرداخت اقساط مربوطه تاثیر زیادی در محاسبه امتیاز شما دارد. شایان ذکر است اگر شما وامی دریافت نکرده باشید، از طرف بانک مرکزی امتیازی برای شما محاسبه نمی شود. صفر بودن رتبه گزارش به معنی این نیست که شما بدهی دارید.


در تایید اعتبار هویتی 3 پارامتر بررسی می شود. اینکه شماره موبایل متعلق به صاحب کد ملی باشد. و اینکه شبای وارد شده متعلق به کد ملی باشد. مورد آخر هم تاریخ تولد شماست که باید مانند نمونه وارد شود. لطفا در وارد کردن این 3 پارامتر دقت نمایید.


در حال حاضر فقط ضمانت چک صیادی فعال بوده و در آینده امکان ضمانت با سفته الکترونیکی هم به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.


نیازی به شارژ کیف پول نیست. با زدن گزینه "پرداخت هزینه" در بخش اعتبارسنجی، شما به درگاه بانکی وصل شده و مبلغ را با کارت خود پرداخت خواهید کرد.


بعد از نصب آخرین نسخه اپلیکیشن وارد کیف پول داپ اَپ (کیف پول سبزرنگ) خود شوید. سپس وارد کیف پول اعتباری (کیف بنفش رنگ) خود شده، جزئیات وام را ملاحظه کنید. گزینه "لیست اقساط" را انتخاب کرده تا بتوانید از طریق گزینه "پرداخت" به درگاه بانکی وصل شده و قسط خود را پرداخت نمایید.


در تاریخ سررسید اقساط، پیامکی حاوی لینک پرداخت برای شما ارسال می شود. تا 3 روز بعد، در صورت پرداخت، مبلغ قسط تغییری نخواهد کرد. بعد از این بازه، به ازای هر روز تأخیر، 0.1% به مبلغ قسط اضافه خواهد شد.


برای تشویق متقاضیان به پرداخت زودتر از موعد، به ازای هر روز تعجیل 0.05% از مبلغ بدهی کسر شده و مابقی قابل پرداخت می باشد.


در طرح افزایشی، شما با پرداخت حق عضویت سالیانه و حداقل مبلغ مشخص شده، عضو طرح شده و از درصد هدیه ثابت 2 درصد یا 2.5 درصد و یا 3 درصد برای هرکدام از طرح های برنزی، نقره ای یا طلایی، بهره مند می شوید. هر ماه به میزان خریدهای شما از فروشگاه های عضو داپ اَپ و بر اساس فرمول مشخصی، درصد مشخصی هدیه متغیر هم به موجودی کیف پول شما تعلق می گیرد. شایان ذکر است که برای بهره مندی از درصد متغیر باید گزینه "عدم دریافت کشبک هر خرید" را غیرفعال نمایید.


در طرح اعتبار افزایشی، برای هر طرح به صورت روزشمار، هم درصد هدیه ثابتی به مبلغ سرمایه شما تعلق می گیرد و هم درصد هدیه متغیر. درصد ثابت بدون احتساب خریدهای ماهانه شما از فروشگاه ها به شما تحت هر شرایطی تعلق می گیرد. اما برای آنکه درصد متغیر به شما تعلق گیرد باید ماهیانه حداقل تراکنش مشخص شده از فروشگاه های طرف قرارداد داپ اَپ برای هر طرح را داشته باشید. مثلا در طرح برنزی اگر حداقل 500 هزار تومان از فروشگاه های عضو، خرید انجام دهید، درصد متغیر هم به شما تعلق می گیرد. بسته به میانگین کشبکی که در خرید از فروشگاه ها برایتان محاسبه شده، درصد هدیه تا 7 درصد اعتبار شما قابل افزایش است.


در فرمول محاسبه درصد متغیر 2 پارامتر نقش تعیین کننده ای دارد: مجموع کلی خرید ماهیانه شما و درصد کشبک فروشگاهی که از آن خرید کرده اید. در طول یک ماه هرچه شما از فروشگاهی که درصد کشبک بالاتری دارد، تراکنش داشته باشید، درصد متغیر بیشتری را دریافت خواهید کرد.


این هدیه در روز اول هر ماه به کیف پول طرح اعتبار افزایشی شما واریز می شود تا برای دوره های بعدی، درصد هدیه ماه بعد برای آن هم لحاظ شود و سودآوری بیشتری را برای شما ایجاد نماید.


شما هر زمان که بخواهید می توانید موجودی کیف پول اعتبار افزایشی خود را برداشت زده و این مبلغ بر اساس زمانبندی حواله پایا به حسابتان واریز خواهد شد. نکته قابل توجه اینکه موجودی کیف پول اعتبار افزایشی شما باید همیشه در محدوده ریالی همان سطح طرح باشد تا از مزایای طرح بهره مند باشید و اگر بعد از برداشت، موجودی آن از حداقل طرح کمتر شود، درصد هدیه برای شما صفر خواهد بود.


شما هرزمان که بخواهید می توانید موجودی کیف پول اعتبار افزایشی خود را افزایش دهید. شایان ذکر است که با افزایش سرمایه به صورت روزشمار درصد هدیه بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.


خیر، تغییر نوع طرح باید توسط خود شما و از طریق پرداخت حق اشتراک سالیانه طرح انجام شود. در غیر اینصورت همه درصدها مطابق با طرح فعال فعلی برای شما واریز می شود


پاداش نقدی از هر خرید یا همان کش بک هر روز بدون قید و شرط ساعت 9 صبح به کیف پول شما داخل اپلیکیشن واریز می شود. به محض اینکه موجودی کیف پول به 10000 تومان برسد می توانید تمام موجودی را به حساب بانکی خود منتقل کنید و در خریدهای جدید از آن استفاده نمایید.



همچنین به عنوان صاحب کسب و کار یا فروشگاه می توانید عضوی از خانواده بزرگ داپ اَپ باشید. فروشگاه ها و کسب و کارهای داپ اَپی مشتریان بیشتری دارند و به طبع درآمد بیشتری هم خواهند داشت.



به علاوه به عنوان همکاران داپ اَپ از مزایای جذابی مثل تبلیغ رایگان برای جشنواره های فروش، بیمه تکمیلی درمان، کمک هزینه سفرهای داخلی و خارجی و ... بهره مند خواهید شد.



داپ اَپ به عنوان یک پلتفرم نوین در عرصه فناوری های مالی ایران، اکنون در تمامی صنف ها و فروشگاه های تهران فعال است و به زودی به سایر شهرهای ایران هم می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پلتفرم داپ اَپ ویدیوی کوتاهی که برای شما آماده کرده ایم را ببینید.



کد معرف 28836287 لینک ثبت نام

https://daapapp.com/dl





امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (1)
ترتیب
حمید خان نژاد کد: 516

کسب درآمد

پاسخ
1403/06/23
ans_result_516
کلمات کلیدی: داپ اپ ، بلو ، زرین پلاس، کد ، معرف ،
دلار: 59,738تومانبیت کوین: 57,956 دلار
597380
fa