کسب در آمد از زرین پلاس با معرفی هر مشتری ( جایزه 100 هزار تومنی ) دریافت نمائید

نویسنده: سافت ری
1403/05/24   12:19
با نصب اپ زرین پلاس کاربران امکان استفاده از خدمات این اپ نظیر دریافت پاداش نقدی از خریدها، امکان کسب درآمد از معرفی دوستان، استفاده از خدمات پرداخت و کیف پول اعتباری را دریافت می‌کنند. کاربران اپ زرین پلاس با اضافه کردن نام و نام خانوادگی، اطلاعات شماره کارت ها
کسب در آمد از زرین پلاس با معرفی هر مشتری ( جایزه 100 هزار تومنی ) دریافت نمائید

سلام


با دعوت دوستان خود به زرین پلاس ، بلافاصله پس از اولین خرید آنها از فروشگاههای عضو ، شما می توانید از یک جایزه 100هزارتومنی و دوستتان از یک جایزه 50هزارتومنی


بهره مند شوید . برای اخذ این جایزه ، تراکنش دوست شما باید حداقل 200 هزار تومان باشد .


کد معرف من:479871




https://zarin.plus

سلام

من با عضویت در باشگاه مشتریان زرین پلاس و خرید از فروشگاه های عضو باشگاه در تمام کشور و همه اصناف درصدی از پول خریدم را کش بک می گیرم ...


تو هم می تونی با کد معرف من 479871 رایگان عضو بشی فقط روی لینک https://zarin.plus کلیک کن و کارتهای بانکیت را ثبت کن و از نقشه نزدیک ترین

فروشگاه زرین پلاسی به خودت را پیدا کن.همچنین با دعوت دوستات بعد از اولین خرید ایشان از فروشگاه های زرین پلاسی, شما 100 هزار تومان و دوستتان 50 هزار تومان

جایزه دریافت کنید.


https://zarin.plus


کد معرف من:479871



قوانین و مقررات


با نصب اپ زرین پلاس کاربران امکان استفاده از خدمات این اپ نظیر دریافت پاداش نقدی از خریدها، امکان کسب درآمد از معرفی دوستان، استفاده از خدمات پرداخت و کیف پول اعتباری را دریافت می کنند.


صاحبین کسب و کارها با ثبت موقعیت کسب و کار به همراه اطلاعات تماس و درصد تخفیف برای کاربران، امکان افزایش فروش خود را ایجاد می کنند.


صاحبین کسب و کار پس از عقد قرارداد موظف به رعایت مفاد قرارداد مانند در اختیار و دسترس قراردادن کارتخوان ها برای خریداران زرین پلاس هستند.


کاربران اپ زرین پلاس با اضافه کردن نام و نام خانوادگی، اطلاعات شماره کارت هایی که برای خرید استفاده می کنند، شماره کارت و شبا برای دریافت پاداش نقدی خرید، می توانند از کسب و کارهای معرفی شده در اپ خریدی ارزانتر و


به صرفه تر داشته باشند.


اضافه کردن اطلاعات بانکی و تکمیل پروفایل شرط لازم برای امکان درخواست واریز است.


تا 40 درصد از مبلغ تراکنش براساس اعلام قبلی هر کسب و کار روی اپ قابل بازگشت به خریداران است.


واریز وجه نقدی در روز کاری بعد از ثبت درخواست واریز صورت می گیرد.


ثبت شماره تلفن همراه برای برقراری ارتباط زرین پلاس با کاربران و صاحبین کسب و کار و اطلاع رسانی می باشد.


ثبت اطلاعات بانکی مانند شماره کارت، شماره حساب و شماره شبا صرفا برای امور تسویه حساب های مالی بوده و امنیت اطلاعات کاربران به عهده زرین پلاس است.


مسئولیت حفاظت و صیانت از اطلاعات حساب کاربری کاربران و صاحبان کسب و کارها بر عهده زرین پلاس است و به جز در موارد درخواست رسمی مراجع قضایی در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت.


سئوالات متداول

چطوری ثبت نام کنم؟


اپ رایگان زرین پلاس رو از استورهای معتبر دریافت و نصب کنین, بعد کافیه فقط شماره 16 رقمی کارت بانکیتون رو در بخش کارت ها در اپ ثبت کنین، بعد با اون کارت از فروشگاه های زرین پلاسی خرید کنین.


چطوری کارت هام رو اضافه کنم ؟


از پایین صفحه اپ می تونین با زدن روی گزینه “کارت ها” و بعد علامت + کارت جدید رو اضافه کنین (تا 10 کارت رو میتونین در حساب کاربریتون ثبت کنین)


چطور شماره شبا وارد کنم؟

در منو اصلی اپ, در قسمت ویرایش پروفایل میتونین شماره شبا رو در بخش مخصوصش وارد کنین.


شماره شبام رو از کجا پیدا کنم؟

شماره شبا روی کارت های جدید بانکی نوشته شده. اگه نبود، از بخش استعلام شماره شبا در پنل اینترنت بانکتون شماره شبای حسابتون رو بگیرین. همچنین می تونین با ورود به صفحه ی دریافت شماره شبا در وب سایت رسمی زرین پال، شماره شبای حساب بانکیتون رو بگیرین.


برای چی باید شماره شبا وارد کنم؟


زمانی که درخواست برداشت کش بک ثبت میکنین, موجودی کش بک شما به حسابتون واریز می شه و چون تعداد تراکنش های روزمره کاربران زرین پلاس خیلی بالاست برای جلوگیری از محدودیت ها این فرایند از طریق شبا انجام میشه.


کشبک هایی که جمع میشه رو چطور خرج کنم؟


موجودی کش بک شما وقتی به 10 هزار تومن رسید قابل برداشت هست و میتونین نقدش کنین و در حساب بانکی خودتون داشته باشیدش.


یا میتونین با استفاده از کش بک تون از خدمات داخل برنامه استفاده کنین. مثلا با موجودی هاتون در قسمت شارژ یا بسته اینترنت این خدمات رو تهیه کنین یا در قسمت کوپن ها کد تخفیف فروشگاه مورد علاقه تون رو بگیرین.


چطوری کشبک هام رو برداشت کنم؟


اگه موجودی شما به 10 هزار تومن رسیده، در اپ، قسمت “برداشت” رو لمس کنین، بعد از ثبت شماره شبای خودتون می تونین درخواست واریز به حساب بانکی بدین.


موجودی کشبک هام برای خرید کوپن/شارژ/اینترنت کافی نیست, چیکار کنم؟


امکان پرداخت آنلاین و خرید اونها با کارت بانکی تون هم هست.


چطور داخل برنامه کسب درآمد کنم؟

با دادن “کد معرف” زرین پلاس به دوست و آشناهاتون با اولین خریدی که هر دوست میکنه، می تونین پاداش معرفی رو دریافت کنین.


از کجا کد معرف رو پیدا کنم؟


توی اپ از بخش “دعوت” میتوانین کد معرف خودتون و وضعیت دعوت شده هاتون رو ببینین.


چرا برنامه کد ملی من رو قبول نمیکنه؟

کد ملی با شماره موبایل ثبت شده تطابق نداره، شماره ملی و شماره موبایل باید هر دو برای یک نفر باشن.


چرا کش بک من برنگشته و خرید ثبت نشده ؟


احتمالا یا خریدتون رو با کارتی که داخل اپ زرین پلاس ثبت کردین انجام ندادین یا از کارتخوانی کارت کشیدین که طرف قرارداد زرین پلاس نبوده. برای دیدن کارتخوان های عضو زرین پلاس در صفحه اصلی سایت ما به قسمت “شرکای تجاری” در پایین صفحه نگاه کنین.


برای پیگیری چنین مواردی میتونین داخل اپ از منو اصلی وارد بخش “پشتیبانی” بشین و برای کارشناسان ما “تیکت” ارسال کنین.



فروشگاه داران


چطور میتونم فروشگاهم رو به زرین پلاس معرفی کنم؟


داخل اپ از بخش فروشگاه های من، یا در منوی اصلی برنامه با لمس گزینه “معرفی فروشگاه”، کسب و کار خودتون رو ثبت کنین بعد کارشناسان ما با شما تماس میگیرن.


تراکنش های کاربرهای زرین پلاس رو از سایر مشتریان چجوری تشخیص بدم؟


با شماره موبایلی که به عنوان فروشنده ثبت نام کردین وارد اپ بشین و در بخش “فروشگاه های من” گزارش تراکنش های کاربران زرین پلاسی رو به تفکیک ببینین.





درباره زرین پلاس



شرکت اطلس پرتو آسیا، با تجربه بیش از 12 سال در زمینه مالی و تبلیغات در سال 1397 با برند زرین پلاس، خدمات کش بک راه اندازی کرد. ما به عنوان یک فضای دوجانبه تجاری، برای همه ی فروشگاه ها و مشتریان فرصتی سودآور


فراهم می کنیم. ارتقاء فروش و وفادارسازی مشتریان، از جمله مهمترین مزایای ارائه شده توسط ما برای فروشگاه هاست. علاوه بر این، زرین پلاس با بیش از 15 هزار فروشگاه در اصناف مختلف مانند سوپرمارکت، میوه و پروتئین و …


تلاش کرده تا کاهش هزینه های مرتبط با سبد خرید و افزایش قدرت خرید و ایجاد سهولت در پرداخت، از دیگر خدمات مهم ارائه شده توسط این برند به مشتریان می باشد.




https://zarin.plus


کد معرف من:479871


امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: مششتری ، جایزه ، کد ، معرف ،
دلار: 59,665تومانبیت کوین: 57,908 دلار
596650
fa